လာလည္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလုံး မဂၤလာအေပါင္းႏွင့္ ျပည္စံုၾကပါေစ...

Wednesday, October 29, 2008

ေကာင္မေလးရဲ႕အၿပံဳးတစ္ပြင့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ပန္းတစ္ပြင့္ေႀကြက်ဘူး၏.....

အခ်စ္ဆိုတာဘုရားကေပးတဲ့ဆုလဒ္လား ?? Huh? Huh? ေမးစရာေတြၿပည့္ေနတဲ့ ေလာကႀကီးမွာ အသက္ရွင္ေနခဲ့ေတာ့လဲ ေမာေနကတာေပါ့....သူမသိခ်င္တဲ့အခ်စ္..ကၽြန္ေတာ္လိုအပ္ေနတဲ့အတၱ...
အဲဒါေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ပန္းတစ္ပြင့္ၿပိဳးဘူး၏ဘယ္သူအတြက္မွမဟုတ္ပါဘူး မင္းအတြက္ပါေကာင္မေလးရယ္.....သူမသိတဲ့ အခန္းထဲမွာ စိုက္ထားလို႔ဂရုၿပဳမိမွာေတာင္မဟုတ္ပါဘူး
အၿမဲပူေလာင္ေနတဲ့ ေလာကအတြက္ သူကိုတစ္ခုခုေျဖသိမ္ခ်င္တယ္..ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကအရံလူေလ..လိုအပ္မွသံုးပါ..ကၽြန္ေတာ္နားလည္ထားပါတယ္ ဆိုက္ပရက္လမ္းမွာ .... ဗင္းဆင့္ ေသဆံုးခဲ့သလိုပဲေပါ့... ႏွလံုးသားမွာတစ္ခုခုကိုေထြးေပြ႔ၿပီး ဘယ္သူမွနားမလည္တဲ့ အခ်စ္ဆိုတာႀကီးကို နားလည္ဖို႔ႀကိဳးစားေနမယ္....ကၽြန္ေတာ္ေသဆံုးေနခဲ့တာၾကာပါၿပီ....
ကၽြန္ေတာ္အတြက္ကဗ်ာေတြမရွိပါဘူး.. ကၽြန္ေတာ္အတြက္အလွအပတရားေတြမရွိပါဘူး... ကၽြန္ေတာ္အတြက္ သန္းေခါင္ယံေတြပဲ ရွိတယ္..ဒါေပမဲ့ကၽြန္ေတာ္ရွာေနမွာပါ...

သူမေလွ်ာက္ျခင္တဲ့ လမ္းထဲမွာ တစ္ကိုယ္ေရတစ္ကာရေမွ်ာ္လင့္ျခင္းေတြနဲ႔ ဆက္ၿပီးတီးေနဦးမယ္ ဒီသီခ်င္းေလတစ္ပုဒ္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္မွာဆိုခြင့္ရွိမွာပါ...ေကာင္းကင္ေရ ဆက္ၿပီးအလင္းမဲ့ပါဦး......
ဒဏ္ရာေတြကို အဖတ္မလုပ္ခ်င္ေတာ့လို႔....အင္းေမွ်ာ္လင့္ျခင္းေတြထဲမွာကၽြန္ေတာ္အိမ္မက္ေတြရွိတယ္.. အေတြးေတြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့မင္းသားပဲလဲ ... စိတ္ကူးယဥ္ျခင္းဆိုတာ တစ္ခါတစ္ခါတစ္ေလေတာ့ အေကာင္းဆံုးပဲေနာ္..ကၽြန္ေတာ္ဘ၀အတြက္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ကမင္းသားေပါ့.. ဒါေပမဲ့ သူဘ၀အတြက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကအရံလူပါပဲ... ခ်စ္သူကိုခ်စ္တယ္လို႔ေၿပာတာအၿပစ္တစ္ခုတဲ့လား..အဲဒါဆိုအဲဒီအျပစ္ကိုေက်နပ္စြာခံယူမယ္....

ေကာင္မေလးေရ မင္းအတြက္ခါးခဲ့ေလၿပီလား... အဲဒါဆိုမင္းေဘးမွာငါရွိေနေသးတယ္ေနာ္..ေကာင္မေလးေရမင္းအတြက္ရံူးခဲ့ေလၿပီလား အဲဒါဆိုလဲၿပန္ထငါရွိေနေပးဦးမယ္...
ေကာင္မေလးေရ မင္းအတြက္မွားခဲ့ၿပီလား ဘာမွစိတ္ဓါတ္မက်နဲ႔ ဘ၀ဆိုတာမွားဘူးမွ သိတာေလ..ေကာင္မေလးေရ .........................
မဆံုးႏိုင္တဲ့သံသရာခရီးထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့သူ႕ကို အခ်ိဳမိန္ဆံုးခ်စ္ျခင္းေတြဖန္တီးေပးလွည့္ပါ .. ဗီးနတ္စ္ရဲ႕ေတာင္ပန္တစ္ဆံုလဲ တပ္ဆင္ေပးလိုက္ပါ လိုအပ္ရင္
ကၽြန္ေတာ္ႏွလံုးသားကိုပါယူပါ.. ကၽြန္ေတာ္ေကာင္မေလးရဲ႕မုတ္သုန္ရာသီမွာ နည္းနည္းေလးစိုစြတ္ခ်င္လို႔.......

ကၽြန္ေတာ္ျဖတ္သန္းေနကတဲ့ ေနစဥ္ဘ၀ေတြလိုမ်ိဳးသူမျဖစ္ပါေစနဲ႕ သူ႕အတြက္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္တစ္ခုဖန္ဆင္းေပးမယ္ ကၽြန္ေတာ္ကိုတစ္ျခားဘာရာထူးမွမေပးပါနဲ႕
ေကာင္မေလးအတြက္ ပန္းပ်ိဳးသူသာျဖစ္ပါရေစ.... ပန္းပ်ိဳးသူတစ္ေယာက္ရဲ႕လကၤာတစ္ပုဒ္ကိုအမ်ားႀကီးမခံစားေပးပါနဲ႕နည္းနည္းေလးျဖစ္ျဖစ္ပဲစာနာလိုက္ပါ...
အဲဒါဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္းဆီတစ္ပင္ဆိုက္ၿဖစ္လိပ္မယ္...သူပန္ဖို႔ရည္ရြယ္ခဲ့တာပါပဲ.. ပန္ပါေစ... ပန္ပါေစ...

ဒီလိုနဲ႔ပဲ အသက္မပါတဲ့ အခန္းထဲမွာ စက္ရုပ္ကိုအသက္သြင္းေနလိုက္တာ.. ကၽြန္ေတာ္ေကာင္းကင္ၿပိဳလာခဲ့ၿပီေပါ့.....
အင္းထားခဲ့ပါေတာ့...
သူမရွိတဲ့ ေနရာ ..သူမရွိတဲ့ေန႕ရက္... သူမရွိတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္းဆီတစ္ပင္ထပ္ဆိုက္တယ္... ဘယ္သူအတြက္မွမဟုတ္ပါဘူး.. ကၽြန္ေတာ္အတြက္ပါ...
ဘာမွေတာ့မဟုတ္ပါဘူး .. ဒီေန႔မနတ္ေတာ့ႏွင္းဆီတစ္ပြင့္ပြင့္ေနေလရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ေဆြးေဆြးေလးပဲ ၾကည့္ေနလိုက္ေတာ့တယ္......................

No comments: